preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Filipovića Osijek

Login
RASPORED ZVONA!

Superficial Lapoviță Aplicabil bell ring gif Fabulă Etapa Reflecţie

RODITELJI-VAŽNO!

E-DNEVNIK

KLIK NA LINK!

  

    

         

TEHNIČKI KUTAK

MATEMATIČKI KUTAK

KUTAK IZ FIZIKE

Physical Science Physics Sticker by Girls in STEM for iOS & Android | GIPHY

STEAM GRUPA

INFORMATIČKI KUTAK

SPORTSKI KUTAK

Red Card Football GIF by happydog

RAZREDNA NASTAVA

PRODUŽENI BORAVAK

Za učenike!

ŠSD FILIPOVIĆKA - FB

ŠKOLSKA KUHINJA

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 1. 2017.

Ukupno: 316117
Ovaj mjesec: 3477
Ovaj tjedan: 666
Danas: 105
RADIONICE

BeSmartOnline!

Arhiva od 2009.

Pronađi sve stare vijesti u našoj arhivi! :)

2009.-2019.

NATJEČAJI!

ŠKOLSKI KONTAKTI

ŠKOLSKI DOKUMENTI

OPĆI AKTI ŠKOLE

VIRTUALNA KNJIŽNICA

 

„Onaj tko ne voli čitati nije pronašao pravu knjigu za sebe.”

– J.K. Rowling

Još korisnih linkova :)

"The important thing is not to stop questioning."

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt „Proljeće u mojem gradu“ u nastavi na daljinu – online nastavi
Autor: Ivana Frančić, 29. 5. 2020.

Razmišljajući o tome kako osmi tjedan nastave na daljinu, i sve naredne, učiniti i dalje zanimljivima, a ne preopterećivati učenike, svojem sam 2.a osmislila projekt pod nazivom „Proljeće u mojem gradu“. 

Ideja je bila kroz desetak različitih aktivnosti i korištenje digitalnih alata za nastavu povezati sat razrednika, prirodu i društvo, hrvatski jezik, likovnu i glazbenu kulturu pa i tjelesnu i zdravstvenu kulturu. Putem platforme class.dojo i Padleta učenici su mi slali svoje radove, a ja sam ih nakon toga pomoću Bookcreatora oblikovala u knjigu njihovih aktivnosti.

Knjigu je moguće prelistati na poveznici: 

https://read.bookcreator.com/h23pfawnBNdABgtsz70U5ByrxL73/5WFQ0j2tTz2_jxdsw2Wkfw

Učenici su u svojim projektnim aktivnostima ostvarili sljedeće odgojno-obrazovne ishode:

  • uočili glavna obilježja proljeća
  • povezali vremenske promjene i njihov utjecaj na biljni i životinjski svijet i rad ljudi
  • razvijali sposobnost promatranja, opisivanja i logičkog zaključivanja
  • uzgojili biljku
  • promatrali i pratili razvoj i rast biljke
  • koristili digitalne alate u izlaganju svojih radova
  • prepoznali, uspoređivali i razlikovali različite vrste tekstura na svojem likovnom radu
  • upotrijebili fotografiju kao sredstvo izražavanja i prenošenja poruke
  • kreirali originalan likovni rad koristeći tehniku kolaža

Zasad su učenici proveli 6 aktivnosti iz sata razrednika, prirode i društva te likovne kulture, no došao je kraj nastavi na daljinu (online nastavi) tako da će ostale aktivnosti provesti u svojoj učionici.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju