preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Filipovića Osijek

Login
RASPORED ZVONA!

Superficial Lapoviță Aplicabil bell ring gif Fabulă Etapa Reflecţie

RODITELJI-VAŽNO!

E-DNEVNIK

KLIK NA LINK!

  

    

         

TEHNIČKI KUTAK

MATEMATIČKI KUTAK

KUTAK IZ FIZIKE

Physical Science Physics Sticker by Girls in STEM for iOS & Android | GIPHY

STEAM GRUPA

INFORMATIČKI KUTAK

SPORTSKI KUTAK

Red Card Football GIF by happydog

RAZREDNA NASTAVA

PRODUŽENI BORAVAK

Za učenike!

ŠSD FILIPOVIĆKA - FB

ŠKOLSKA KUHINJA

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 1. 2017.

Ukupno: 316092
Ovaj mjesec: 3452
Ovaj tjedan: 641
Danas: 80
RADIONICE

BeSmartOnline!

Arhiva od 2009.

Pronađi sve stare vijesti u našoj arhivi! :)

2009.-2019.

NATJEČAJI!

ŠKOLSKI KONTAKTI

ŠKOLSKI DOKUMENTI

OPĆI AKTI ŠKOLE

VIRTUALNA KNJIŽNICA

 

„Onaj tko ne voli čitati nije pronašao pravu knjigu za sebe.”

– J.K. Rowling

Još korisnih linkova :)

"The important thing is not to stop questioning."

GLOBE - globalno učenje i opažanje za dobrobit okoliša

                                                          

ŠTO JE GLOBE?

Globalno učenje i opažanje za dobrobit okoliša, a obuhvaća aktivne i kreativne programske zadaće, mjerenja i  unošenje rezultate u jedinstvenu svjetsku bazu podataka. Program GLOBE predviđa redovita i kontinuirana učenička mjerenja i opažanja u neposrednom okolišu škole.

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Na Agrobiotehnološkom fakultetu
Autor: Antonija Kojundžić, 16. 2. 2020.

Naše Globovke, učenice 7.c razreda: Hana Đapić, Mirna Đurković i Marina Pašalić, bile su u posjeti Agrobiotehnološkom fakultetu u četvrtak 13. veljače 2020. godine u pratnji učiteljice Ivane Frančić. Sudjelovali su na predavanju profesora Vladimira Zebeca na temu tla. Okušale su se i u labaratoriju u analizi tla - fotografije pogledajte u GALERIJI

Vrijedno se pripremamo za Međužupanijsku smotru i natjecanje Hrvatskih GLOBE škola, koje se održava 30. ožujka 2020. godine u našoj školi!


Ukratko o našem projektu

Cilj i svrha rada?

Nedaleko Osijeka, u Baranji nalazi se Baranjska lesna zaravan. O lesnim zaravnima učili smo u školi na satima geografije. Taloženje lesa odvijalo se nakon ledenog doba, prah koji se taložio nastao je trošenjem stijena. Vjerujemo da se udio pijeska i praha razlikuje u Osijeku i Baranji i da će se njihov udio povećavati kako ćemo se približavati Baranjskoj lesnoj zaravni.

 

Istraživačka pitanja i hipoteze

U ovom istraživanju postavili smo pitanje:

  1. Hoće li se udio pijeska i praha u tlu mijenjati što se više udaljavamo od Osijeka, a što smo bliže Baranjskoj lesnoj zaravni?

 

Nakon proučavanja literature, konzultacija  i rasprave postavili smo sljedeću hipotezu:

  1. Udio pijeska i praha u tlu će se povećavati s udaljavanjem od Osijeka, a približavanjem Baranjskoj lesnoj zaravni.

 

 

Plan istraživanja - metode istraživanja

Za  ovo istraživanje koristili smo GLOBE protokole za biosferu i tlo te propisane instrumente. Pri određivanju bioloških postaja, služili smo se GPS-om kojim ćemo odrediti geografske koordinate i nadmorsku visinu odabranih postaja. Pokrovnost smo odrediti pomoću aplikacije GLOBE Observer – Land Cover koja će nam potvrditi, geografske koordinate. Dubina uzorkovanja tla bila je 20 cm. Uzorkovanje tla obavili smo  u listopadu 2019. godine na šest lokacija, koje će biti na našem putu od Osijeka do baranjske lesne zaravni na otprilike jednakim udaljenostima (svakih 5 km).

 

Za teksturu tla - udio pijeska i praha u tlu koristiti smo GLOBE protokol. U školi smo uzorke tla prosijati, iz tri uzorka po 100 ml zemlje labaratorijskom metodom izmjerili smo udio pijeska i praha, te smo odredili srednje vrijednosti. Sve lokacije obišli smo isti dan kako bi se dobili relevantni podaci za usporedbu.

 

Planovi do kraja provdebe projekta - što nam slijedi?

Lokacije uzorkovanja prikazati ćemo na geografskoj karti.

Naše podatke usporediti ćemo s podacima Fakulteta agrobiotehničkih znanosti Osijek, uz stručnu pomoć.

U razredu ćemo analizirati dobivane podatke o udjelu pijeska i praha u tlima, usporediti ćemo ih, izraditi dijagrame i tablice te donijeti zaključke.

           





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju